Uw vertrouwde CleanDeal webshop is sinds 12 augustus overgegaan in Alpheios.

CLEANDEAL WORDT ALPHEIOS!

Op deze webshop voor zakelijke klanten vindt u, na registratie, het productassortiment terug dat u eerder bij CleanDeal kocht. Daarnaast biedt de webshop van Alpheios u toegang tot ruim 2.500 andere schoonmaak- en hygiëne-artikelen.

CleanDeal wordt Alpheios

Wenst u voortaan via Alpheios te bestellen?

Fijn! Om uw vertrouwde CleanDeal-producten te bestellen op deze webshop, moet u zich éénmalig registreren. Ter bescherming van uw privacy, kunt u dus niet inloggen met uw CleanDeal-login. Registreren doet u snel en eenvoudig via onderstaande link.  

Registreer u hier op Alpheios

Let wel: U wil als particulier bestellen bij Alpheios? Helaas is dit niet mogelijk. Onze producten zijn ontwikkeld voor gebruik door opgeleide schoonmaakprofessionals. Daarom mogen wij wettelijk gezien onze producten niet aanbieden aan particulieren. Bovendien is onze webshop conform de wetgeving onlineverkoop aan zakelijke klanten, maar niet aan consumenten.

Heeft u nog een openstaande bestelling? Of wilt u een artikel retourneren?

Uiteraard blijven we u verder helpen. Indien u de status wil weten van uw bestelling, een artikel wil retourneren, een klacht of vraag hebt…

Neem dan contact op met onze klantenservice

Veelgestelde vragen

  1. Ik kan niet meer inloggen met mijn CleanDeal account?
    Omwille van privacy redenen moet u inderdaad een nieuwe account maken bij Alpheios. U kan wel hetzelfde mailadres gebruiken. Laat het vinkje zeker aangeduid staan dat u al klant bent. Wij koppelen vervolgens uw online account aan uw bestaande account met de voor u geldende condities. Dit proces neemt wat tijd in beslag, waardoor u niet meteen kan bestellen. U krijgt een bevestiging via mail wanneer uw account klaar is.
  2. Ik wil bestellen als particulier?
    Dit is niet mogelijk bij Alpheios, enkel zakelijke klanten kunnen terecht in de webshop.
  3. Ik wil bestellen met levering in Nederland?
    Ga dan naar www.alpheios.nl.
  4. Hoe moet ik bestellen?
    U zal merken dat de stappen in het bestelproces in de Alpheios webshop identiek zijn aan die van CleanDeal. Of ga naar de Alpheios FAQ pagina voor meer info.
  5. Hoe zoek ik makkelijk mijn artikelen?
    Alle artikelnummers zijn identiek dus hierop kan u makkelijk zoeken.
  6. Ik vind bepaalde producten niet meer terug?
    Ga na of u zeker ingelogd bent. Als u het product dan niet terugvindt onder de extra categorie “diverse”, neem dan contact op met onze klantendienst om naar alternatieven te informeren.
  7. De verpakking is gewijzigd?
    Dat klopt, sommige artikels zijn niet per stuk te bestellen.
  8. De voorwaarden voor franco levering zijn anders.
    Dat klopt, bij Alpheios geldt een minimum bestelbedrag van 250€ voor franco levering.
  9. Ben ik mijn bestelhistoriek kwijt?
    Nee, na inloggen kan u deze terugvinden onder “mijn account – aankoop – bestelgeschiedenis”.
  10. Ben ik mijn leveradressen kwijt?
    Nee, na inloggen zal u deze opnieuw terugvinden.
  11. Ik heb een bestaande bruikleenovereenkomst, wat gebeurt daar mee?
    De overeenkomst is tussen u en de producent, u kan de dispenservullingen verder blijven kopen bij Alpheios. Voor nieuwe overeenkomsten of uitbreidingen kan u ook bij ons terecht. Contacteer hiervoor onze klantendienst.
  12. Ik heb een vraag over een CleanDeal zending.
    Vul dan dit contactformulier in.
  13. Ik wil graag een CleanDeal zending retourneren.
    Vul dan het retourformulier.