Veelgestelde vragen

Algemeen

1. Hoe kan ik snel een product zoeken?

Bovenaan iedere pagina vindt u een zoekbalk om producten snel en eenvoudig te zoeken.

2. Hoe kan ik zoeken op onderwerp?

Bovenaan iedere pagina vindt u een zoekbalk om snel en eenvoudig op onderwerp te zoeken.

3. Wat zijn de algemene voorwaarden van CleanDeal?

De algemene voorwaarden van CleanDeal vindt u hier. Wenst u de voorwaarden af te drukken? Dat kunt u hier doen.

4. Ik mis een item bij CleanDeal. Kan ik hiervoor suggesties doen?

Bij CleanDeal leren we graag van uw expertise. Geef daarom zeker uw suggesties door. Indien er voldoende interesse is in een bepaald product dan nemen we dit zeker op.

5. Wat zijn de openingsuren van CleanDeal

U kunt 24 uur per dag, 7 dagen in de week bestellen bij CleanDeal. Onze klantenservice is bereikbaar tussen 07.00 en 21.00.

6. Hoe kom ik in contact met de klantendienst van CleanDeal

U kunt onze klantenservice bereiken via de mail, via een persoonlijke chat en via de telefoon.

7. Wat zijn de kosten als u belt naar CleanDeal?

De kosten om naar CleanDeal te bellen zijn hetzelfde als u naar eender ander nationaal nummer belt. U betaalt dus geen extra kosten.

8. Waarmee kan ik terecht bij de klantendienst van CleanDeal?

U kunt terecht bij onze klantenservice voor al uw vragen over CleanDeal. Enkele voorbeelden zijn:

  • Vragen over uw factuur
  • Vragen over uw bestelling
  • Vragen over uw levering
  • Algemene vragen
  • Vragen over producten
  • Vragen over schoonmaak

9. Hoe kan ik klant worden bij CleanDeal?

Klant worden bij CleanDeal gaat snel en eenvoudig. U hoeft alleen maar een account aan te maken via onze webshop. Zo profiteert u van gemakkelijk bestellijsten maken, uw orderhistorie bekijken en het verzamelen van afleveradressen.

Lukt het niet om een account aan te maken? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar tussen 07.00 en 21.00.

10. Kan ik de webshop ook via een smartphone benaderen?

Ja, dit kan! Onze webshop is geoptimaliseerd en past zich automatisch aan uw toestel.

Terug naar boven

Bestellen en levering

1. Kan ik mijn bestelling ophalen?

Het is helaas niet mogelijk om uw bestelling op te komen halen.

2. Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?

Helaas is dit niet mogelijk. We hebben namelijk uw handtekening nodig als ontvangstbevestiging.

3. Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen

Als u tijdens het plaatsen van uw bestelling heeft gekozen voor een bezorgdatum, dan doen wij ons best om uw bestelling op de gewenste datum te bezorgen. Mocht u met vragen zitten over de bestelling neem dan contact op met onze klantenservice.

4. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Indien u voor 21.00 bestelt, ontvangt u de bestelling de volgende werkdag. Wanneer u op vrijdag na 21.00 besteld, dan ontvangt u de bestelling op dinsdag. Dit geldt ook voor bestellingen op zaterdag en zondag.

5. Hoe plaats ik een bestelling bij CleanDeal?

U plaatst snel en gemakkelijk een bestelling door uw gewenste product aan de winkelmand toe te voegen. Vervolgens kunt u vanuit de winkelmand uw bestelling in een paar stappen afronden.

6. Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Uw bestellingen worden bijna altijd bezorgd door onze partner DHL. Zij garanderen ons een correcte en tijdige bezorging van de goederen.

7. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij het leveren van mijn bestelling?

Indien u niet aanwezig bent op de dag van levering, dan worden de goederen u de volgende werkdag opnieuw aangeboden door onze transporteur. Mocht dit niet lukken, neem dan zeker contact op met onze klantenservice. Van 07.00-21.00.

8. Wordt mijn bestelling in één keer geleverd, ook al bestel ik meerdere items?

Mits alle items voorradig zijn, worden de items binnen één bestelling in één keer geleverd. Het kan mogelijk zijn dat voor diverse bestellingen, verschillende leveringen mogelijk zijn.

9. Wat zijn deelleveringen?

Wanneer een artikel niet (volledig) leverbaar is, zijn deelleveringen mogelijk. We leveren u dan eerst de beschikbare artikelen. Vervolgens sturen we u de ontbrekende artikelen direct op het moment dat ze weer beschikbaar zijn.

Indien u een complete levering verkiest, kunt u dit aanvinken bij het afronden van uw bestelling.

10. Kan ik een datum kiezen voor de bezorging van mijn goederen?

U heeft zelf de mogelijkheid om aan te geven wanneer u de bestelling wenst te ontvangen. Leveringen op zaterdag en zondag zijn niet mogelijk.

11. Kan ik mijn bestelling traceren?

Vooralsnog is het niet mogelijk om de bestelling te traceren. We doen ons best om dit in de toekomst wel te realiseren.

12. Wat zijn de levertijden van cleandeal?

Leveringen vinden altijd plaats tussen 08u00-18u00.

13. Gelden er andere levertijden voor leveringen naar het buitenland?

Voor al onze leveringen binnen Nederland, België als Luxemburg gelden dezelfde voorwaarden.

14. Naar welke landen wordt geleverd?

Wij leveren in België, Nederland en Luxemburg.

15. De levertijd van mijn bestelling is verstreken, wat moet ik doen?

Neem in dit geval contact op met de klantenservice. Zij zijn er voor u tussen 07.00 en 21.00.

16. Wat zijn de verzendkosten binnen België, Nederland en Luxemburg?

Voor alle bestellingen boven de €20,- rekenen wij geen verzendkosten. Voor bestellingen daaronder betaalt u €4,95.

17. Kunnen werkwagens gemonteerd geleverd worden?

In ons assortiment vindt u gemonteerde werkwagens en ongemonteerde werkwagens. Gemonteerde werkwagens worden gemonteerd bij u afgeleverd. Ongemonteerde werkwagens niet.

18. Mijn verzending is beschadigd, wat nu?

We raden u aan altijd uw pakket te controleren voor ontvangst. Indien er reeds duidelijke beschadigingen aanwezig zijn, weiger het dan op voorhand. Mocht u nog beschadigingen tegen komen na ontvangst, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zijn er voor u tussen 07.00 en 21.00.

19. Ik heb niet de juiste goederen ontvangen?

Neem in dit geval contact op met onze klantenservice. Zij zijn er voor u tussen 07.00 en 21.00.

20. Hoe weet ik of de goederen die jullie aanbieden, ook op voorraad zijn?

Op onze webshop wordt per product een overzicht gegeven in welke hoeveelheid het voorradig is.

Bent u niet zeker of de voorraad klopt? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar tussen 07.00 en 21.00.

21. Daarnet waren de items nog op voorraad en nu niet meer?

Het kan zijn dat een bepaald product net door andere klanten is besteld. Dan kan het zijn dat een product in een keer niet meer op voorraad is.

22. Wat als een item niet meer op voorraad is?

Indien een item niet meer op voorraad is, heeft u verschillende opties:

  • U kunt uw bestelling annuleren. 
  • U kunt het beschikbare deel alvast laten bezorgen en de rest volgt later. 
  • U kunt de bestelling in een keer laten bezorgen als alles weer voorradig is.
U kan dit aangeven bij de afronden van de order.

23. Zijn alle kosten exclusief BTW?

Alle kosten vermeld op de webshop van CleanDeal zijn exclusief BTW.

24. Kan een bestelling op meerdere locaties afgeleverd worden?

Dit is niet mogelijk. Het systeem voorziet er slechts in om op 1 adres een bestelling te versturen.

25. Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een andere locatie dan mijn bedrijfslocatie?

Ja dat kan. Tijdens het bestelproces kunt u een ander adres ingeven onder "Ander bezorgadres". Als u dit adres meerdere keren wenst te gebruiken, dan kunt het zelfs opslaan in uw adresboek.

26. Kan ik bestellocaties opslaan?

Ja dat kan. U heeft hiervoor verschillende manieren om dit te doen. Tijdens het bestelproces kunt u een ander bezorgadres ingeven en klikken op opslaan. U kunt daarnaast ook naar uw account gaan en daar een nieuw bezorgadres aanmaken.

27. Kan ik een bestelling laten afleveren in een ander land dan mijn huidige?

Dat kan mits het in België, Nederland of Luxemburg betreft. Tijdens het bestelproces kunt u een ander adres ingeven onder "Ander bezorgadres". Als u dit adres meerdere keren wenst te gebruiken, dan kunt het zelfs opslaan in uw adresboek.

28. Met welke logistieke partner werkt CleanDeal?

CleanDeal werkt samen met DHL.

29.Waar vul ik mijn promotiecode?

Ga naar uw winkelmandje. Vervolgens krijgt u aan de linkerkant van de pagina een overzicht van uw bestelling te zien. Aan de rechterkant ziet u het totaalbedrag staan en het vak ‘Voer een promotiecode in’. Klik hierop en voer de promotiecode in. Let er wel op dat deze hoofdlettergevoelig is. Tenslotte dient u de promotiecode te bevestigen.

Terug naar boven

Betalen

1. Met welke middelen kan ik betalen bij CleanDeal?

In België is het mogelijk om met MisterCash of CreditCard te betalen of om op rekening te kopen. De factuur wordt de dag van levering verstuurd per mail en dient binnen de 30 dagen betaald te worden.

2. Ik wil graag op rekening kopen kan dit?

In België kan u als professionele onderneming zonder problemen op rekening kopen, zelfs als nieuwe klant. Als u bij de betaalwijze kiest voor ‘kopen op rekening’ ontvangt u de factuur de dag van levering per e-mail en heeft u 30 dagen om te betalen.

3. Hoe wissel ik een coupon in?

In het winkelmandje heeft u de mogelijkheid om een couponcode in te geven. U merkt voor het betalen dat er een korting van het totaal af gaat.

4. Het lukt me niet om mijn coupon in te geven, wat nu?

  1. Bent u ingelogd op onze site? U kunt namelijk slechts gebruik maken van een coupon als u ingelogd bent.
  2. Als u nog niet bent ingelogd, gelieve dan eerst in te loggen. Ga naar uw winkelwagentje waar u wenst af te rekenen. Voer de couponcode in en let hierbij op hoofdletters en het gebruik van cijfers.
  3. Controleer ook altijd de geldigheidsdatum van de code. Heeft u een geldige betaalmogelijkheid geselecteerd?
  4. Als het antwoord op alle bovenstaande vragen 'ja' is en het toch niet lukt om de code in te wisselen, neem dan contact op met onze klantenservice.
  5. Wij vragen u vriendelijk om de volgende gegevens bij de hand te houden: Couponcode, geldigheidsdatum, de datum en tijd waarop u de bestelling heeft willen plaatsen en de betaalmethode die u heeft gekozen.

5. Kan ik een coupon cadeau doen?

Helaas is dit nog niet mogelijk.

6. De waarde van mijn coupon is hoger dan mijn bestelling, wat nu?

Helaas kunt u de coupon slechts inwisselen voor bestellingen hoger of gelijk aan de couponwaarde.

7. Ik wil mijn bestelling retourneren, krijg ik een nieuwe coupon?

Helaas kunnen we dit niet voor u doen. Onze systemen zijn hier namelijk niet op ingericht.

8. Tot wanneer is de coupon geldig?

Op de coupon staat een geldigheidsdatum.

9. Waar vind ik informatie over mijn facturen en betalingen?

Op onze servicepagina's kunt u alle informatie terugvinden; Daarnaast bieden we de informatie aan bij onze algemene voorwaarden. Mocht deze informatie niet voldoende zijn, aarzel dan zeker niet onze klantenservice te contacteren. Wij zijn er voor u. Van 07.00-21.00.

10. Hoe lang duurt de verwerking van mijn betaling?

In de meeste gevallen wordt uw betaling direct verwerkt.

11. Is er een mogelijkheid om een papieren factuur te krijgen?

Jammer genoeg is dat niet mogelijk. Alle facturen worden automatisch per mail verstuurd. Wenst u een kopie? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar tussen 07u00 en 21u00.

12. Kunnen facturen gestuurd worden naar een ander mailadres dan het mijne?

Dat kan. U kunt bij uw account een ander factuur e-mailadres opgeven.

13. Ben ik verplicht om een BTW nummer op te geven?

Wanneer u wenst uw BTW terug te trekken, dan dient u uw BTW nummer op te geven bij "Mijn account".

14. Verkoopt CleanDeal ook aan particulieren?

De verkoop van CleanDeal is gericht op de professionele markt. Wij verkopen geen producten aan particulieren.

15. Ik heb een factuur gekregen zonder bedragen?

Wij vragen u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zijn er voor u tussen 07.00 en 21.00.

16. Wanneer ontvang ik mijn factuur?

U ontvangt uw factuur per e-mail de dag van de levering.

17. Wat is het verschil tussen de betaalbevestiging en mijn factuur?

Een betaalbevestiging is een bevestiging van uw betaling en bestelling. Na deze bevestiging ontvangt u de factuur. Wanneer u betaalt via rekening ontvangt u enkel een factuur.

18. Hoe neem ik contact op over mijn facturen of betalingen?

Neem daarvoor contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar tussen 07.00 en 21.00.

19. Kan ik de gegevens op mijn factuur nog aanpassen?

Dit gaat niet. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar tussen 07.00 en 21.00.

20. Ik wil graag een kopie van een factuur hebben, hoe kom ik daar aan?

Neem daarvoor contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar tussen 07.00 en 21.00.

21. Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen?

U ontvangt een betalingsherinnering als wij uw betaling nog niet hebben ontvangen binnen de 30 dagen na factuurdatum. Het kan zijn dat er iets onverhoopt is misgegaan, dat er een betaling nog niet is doorgevoerd of dat er problemen waren met uw levering. Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar tussen 07.00 en 21.00.

22. Wanneer krijg ik een betalingsherinnering?

U ontvangt een betalingsherinnering als wij uw betaling nog niet hebben ontvangen binnen de 30 dagen na factuurdatum. Het kan zijn dat er iets onverhoopt is misgegaan, dat er een betaling nog niet is doorgevoerd of dat er problemen waren met uw levering. Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar tussen 07.00 en 21.00.

23. Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar ik heb al betaald

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar tussen 07.00 en 21.00.

24. Kan iemand anders mijn betalingsherinnering hebben ontvangen?

De betalingsherinnering wordt verstuurd naar het door u opgegeven e-mail adres. Wij vragen u dit adres te controleren op juistheid. Als deze niet juist is, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar tussen 07.00 en 21.00.

25. Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar ik heb mijn goederen nooit ontvangen

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar tussen 07.00 en 21.00.

26. Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar ik heb mijn goederen teruggestuurd

Onze excuses. Wij vragen u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar tussen 07.00 en 21.00.

27. Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar ik wil mijn goederen retourneren

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar tussen 07.00 en 21.00.

28. Ik ben laat met betalen, maar heb juist betaald, moet ik jullie hierover informeren

U hoeft ons hiervan niet op de hoogte te brengen. Wanneer u de correcte gegevens van de betaling(sherinnering) heeft doorgevoerd bij uw betaling, dan vinden wij uw betaling zonder problemen terug.

29. Ik heb het geld per ongeluk naar een andere rekening overgeschreven. Wat nu?

Neem hiervoor contact op met uw bankinstelling. Zij kunnen de nodige stappen ondernemen om uw betaling ongedaan te maken.

30. Ik heb mijn goederen geretourneerd of geannuleerd. Maar ik heb een ander bedrag terug gekregen dan de waarde van de goederen?

Onze excuses. Wij vragen u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar tussen 07.00 en 21.00.

31. Ik heb per ongeluk geld overgemaakt naar CleanDeal wat niet de bedoeling was. Wat moet ik doen?

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar tussen 07.00 en 21.00.

32. Ik heb per ongeluk te veel geld overmaakt naar CleanDeal, krijg ik dit geld terug?

Natuurlijk krijgt u dit geld terug! Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar tussen 07.00 en 21.00.

33. Is het veilig om te betalen bij CleanDeal

Het is volkomen veilig om te betalen via CleanDeal. Al onze betalingen worden via MultiSafePay afgehandeld. Zij staan bekend om veilige en correcte afhandeling van internet betalingen. Daarnaast is de webshop CleanDeal beveiligd met SSL certificaten, die ervoor zorgt dat alle data beveiligd is.

Voor de online betalingen maken wij gebruik van MultiSafePay. Zij zijn hiervoor PCI DSS gecertificeerd op niveau 11.6. Het certificaat is te downloaden via deze link.

34. Wat is Ideal?

iDEAL is een betaalmethode waarmee online aankopen snel en veilig kunnen afgerekend kunnen worden in de vertrouwde internetbankieromgeving van de eigen bank. iDEAL is echter geen keurmerk. De mogelijkheid om te betalen met iDEAL of de zichtbaarheid van het logo zegt niets over de betrouwbaarheid en service bij de levering door de webwinkel.

Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

iDeal wordt gebruikt in Nederland en is niet beschikbaar in Belgie.

35. Wat is Mister Cash?

Met Bancontact/Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van Bancontact/Mister Cash, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden of speciale software moet installeren.

Betalingen met Bancontact/Mister Cash gebeuren zoals dat bij kredietkaarten het geval is aan de hand van het nummer en de vervaldatum van de kaart maar ze gebruiken tegelijkertijd het veiligheidssysteem van webbanking (internetbankieren). De eerste fase verloopt zoals bij een creditcard: gegevens en kaartnummer intikken (dat nummer staat op de laatste generatie kaarten). In een tweede fase moet de kaarthouder zich in een beveiligd scherm van zijn eigen bank identificeren, zoals dat ook bij internetbankieren gebeurt.

36. Met welke creditcards kan ik betalen?

Binnen CleanDeal is het mogelijk om te betalen met Visa en MasterCard.

37. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met creditcards?

Er zijn geen extra kosten verbonden aan het betalen met creditcards.

38. Wat is Billink?

Billink is in Nederland onze partner in achteraf betalen, die voortaan de facturen daarvoor afhandelt. Ze is echter niet actief in België. Als Belgische klant kunt u als zakelijke klant nog gewoon op factuur kopen.

Terug naar boven

Retourneren & Ruilen

1. Ik wil een retour melden. Hoe kan ik dit?

Vul op deze pagina uw gegevens in. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Lukt het niet zo goed om via de webshop een retour aan te melden? Geen erg, neem gerust contact op met onze klantenservice. Wij zijn er voor u, van 07.00 - 21.00.

2. Kan ik mijn goederen bij CleanDeal retourneren?

Ja dat kan. Via de pagina "Retourneren" kunt uw retour snel en eenvoudig te regelen. Een van onze medewerkers zal nadien contact met u opnemen voor het maken van een afspraak om de goederen bij u op te halen.

De standaard kostprijs voor een retourzending is €7,95. Deze kosten worden niet in rekening gebracht indien het gaat om een foutieve levering van CleanDeal.

3. Wat zijn de voorwaarden om mijn goederen te retourneren?

Retouren moeten binnen de 30 dagen aangemeld worden via de pagina "Retouren". Ze moeten daarbij in originele verpakking en onaangebroken zijn.

4. Kan ik mijn goederen terugsturen indien ze niet aan de retour voorwaarden voldoen?

Ja dat kan. Helaas kunnen wij u geen terugbetaling of gratis vervanging van de goederen sturen.

5. Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik mijn goederen retourneer?

Als de goederen aan de retour voorwaarden voldoen, ontvangt u zonder problemen uw geld terug.

6. Zijn er aan retouren bepaalde kosten verbonden?

De standaard kostprijs voor een retourzending is €7,95. Deze kosten worden niet in rekening gebracht indien het gaat om een foutieve levering van CleanDeal.

7. Kan ik een item omruilen?

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar tussen 07.00 en 21.00.

8. Wat heb ik nodig om mijn goederen te retourneren?

Volgende gegevens hebben we nodig om uw retour te regelen

  • Bedrijfsnaam
  • Aanhef
  • Voornaam
  • Naam
  • Adres
  • E-mail adres
  • Ordernummer
  • Aantal dozen / pallets
  • Reden van retour

We vragen u deze gegevens in te geven bij "Retourneren". Een klantendienstmedewerker neemt daarna snel met u contact op.

9. Hoe weet ik dat mijn goederen die ik retour gestuurd heb, goed zijn ontvangen?

U ontvangt van ons een melding wanneer we de goederen goed hebben ontvangen.

10. Ik heb 7 dagen geleden mijn retour aangemeld, maar ik heb nog niets gehoord

Onze excuses. Wij vragen u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar tussen 07.00 en 21.00.

 

Terug naar boven

Mijn account

1. Als ik een account aanmaak, krijg ik dan automatisch de nieuwsbrief binnen?

Wanneer u een account aanmaakt ontvangt u automatisch onze nieuwsbrief. U kunt zich afmelden door onderaan de eerste nieuwsbrief te klikken op uitschrijven. Uw gegevens worden dan in onze database verwerkt en u ontvangt geen nieuwsbrieven meer van CleanDeal.

2. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik nu doen?

U kunt hier eenvoudig en snel een nieuw wachtwoord aanvragen. U dient uw e-mailadres in te vullen zodat we u een nieuw wachtwoord kunnen toesturen.

Lukt het niet om een nieuw wachtwoord aan te vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar tussen 07.00 en 21.00.

3. Kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief van CleanDeal?

U kunt zich afmelden door onderaan de nieuwsbrief te klikken op uitschrijven. Uw gegevens worden dan in onze database verwerkt en u ontvangt geen nieuwsbrieven meer van CleanDeal.

4. Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

U kunt uw wachtwoord hier wijzigen.

5. Mijn account is geblokkeerd, wat nu?

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar tussen 07.00 en 21.00.

6. Kan ik een bestellimiet instellen?

Dit is niet mogelijk.

7. Wordt mijn account inactief als ik deze gedurende een bepaalde periode niet gebruik?

Uw account blijft onbeperkt actief. Wenst u een account te annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar tussen 07.00 en 21.00.

8. Wat zijn de bestellijsten?

Bestellijsten kunt u vergelijken met boodschappenlijstjes. U kunt er populaire producten en/of bestellingen in opslaan zodat u ze snel weer kan bestellen.

9. Kan ik mijn orderhistorie terugvinden?

Deze kunt u terugvinden onder "Mijn account"

10. Houdt mijn orderhistorie rekening met retouren?

Nog niet. Dit willen we in de toekomst wel bewerkstelligen.

11. Waarom kan ik mijn land niet wijzigen in mijn account?

De reden waarom u het land niet kunt wijzigen in uw account heeft te maken met de BTW wetgeving waaraan we verbonden zijn. Wenst u het land te wijzigen, dan vragen wij u een nieuwe account aan te maken met recente gegevens.

Terug naar boven

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice